tisdag 29 april 2014

Vårstädningen på bloggen och ett tips på en ljuvlig blogg


Hej hopp! Jag kommer snart med flera nya inlägg (har många nya uppslag och tankar jag vill dela).
Under tiden ni väntar - passa på att klicka på rubrikerna. Jag har nu nämligen vårstädat lite här på bloggen ;-)  Eller nu och nu... det har jag ju gjort lite då och då som kanske flera av er märkt :-)

Förutom det har jag fått en idé om att, under vår Sverige-tripp som vi göra i år, besöka färgglada platser och ha framme kameran. Ska bli skoj! Fick t ex ett roligt tips på den roliga facebookgruppen jag är med i, som jag skrivit om tidigare, om en superfärgstark restaurang i Göteborg

Jag kan också passa på att tipsa om den finaste blogg jag vet. Där passar veeerkligen ordet LJUVLIGT in!
Besök HJÄRTA SKOGSHÄGNA - en blogg som är väldigt svår att inte bli beroende av :-)





1 kommentar: