torsdag 3 april 2014

Ögonshopping

I Skellefteå finns visst en butik som heter Anteak. Hur har jag kunnat missa den??

Det var dessutom min man (och inte jag) som sa, när vi var påväg till ett lunchställe: "Såg du den där skylten. Det stod retro. Ska vi svänga in?" Ja, jag blev såklart glad och sprang in och ögonshoppade lite. (Ja, och det är väl också det som jag kommer göra framöver...)

Här kommer lite bilder från butiken. Gillade verkligen den blommiga lampskärmen. Om jag hade haft intresse för att sy... kanske jag hade gjort en egen. Men vem vet... än sker ju under.






3 kommentarer:

  1. Wow! var ligger den affärn?! Vill ha allt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Erikslid... Tror dom nyss flyttat till lokal där.
      Förresten Linnea - när du lämnade en kommentar nu. Var du tvungen att klicka på "Inga kommentarer" eller fanns det en kommentarsruta? På andras bloggar har jag sett att det står: "Skicka en kommentar" och så skrivar man där... Men, jag får inte till det (hänger du med vad jag menar?)

      Radera
  2. En mycket snarlik lampskärm hade jag i mitt rum under min uppväxt. /Ester

    SvaraRadera