torsdag 17 april 2014

Helgvila


Nä, nu är det hög tid för helgvila och det innefattar även vila från bloggandet och facebook. Nu vill jag lägga all tid åt familjen och njuta av måltidsgemenskap och god mat, sköna avkopplande barnvagnspromenader, lek i snö och bus i badhus och annat trevligt.

Pysseltid med barnen

Måltidsgemenskap

Barnvagnspromenader
(Dagens turkosa ting)

Dessutom vill jag personligen få stanna upp och ta in påskens glädjebudskap.

Påskens glädjebudskap


Så, nu ska jag sätta mig i vardagsrummet och umgås med Svärfar. Att sitta i varsin fåtölj med en god bok (eller en dagstidning) det är ett avkopplande sätt att umgås ;-)



P.S. Nästa vecka återkommer jag på bloggen och då blir det mer färgglädje, pysselglädje & personliga funderingar kring lycka & glädje





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar