onsdag 23 april 2014

Färgglada garderobsdörrar

Hej igen!
Nu har vi firat påsk tillsammans med Svärmor och Svärfar och svåger med familj. Det blev en hel vecka i inlandet, men nu är vi hemma igen.

Jag tänkte att jag idag kunde bjuda på ett "före-och-efter" - inlägg. Färg piggar upp och jag tycker det är betydligt roligare att komma hem och kliva in i hallen efter denna förvandling.

När vi köpte huset såg de flesta garderobsdörrar ut så här:


Jag kom med förslaget att lämna in några av alla garderobsdörrar på spraymålning... och göra dem turkosa! Och till min stora lycka godkände min man det (Ja, det är ju trots allt inte bara mitt hem ;-)

Jag lyckas inte riktigt fånga in den exakta färgen med kameran. Men, här är en efterbild i alla fall:

turkosa garderobsdörrar






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar