söndag 2 mars 2014

Om mitt bloggande...

Har en tanke att titt som tätt få sprida lite glädje här på bloggen och återkomma med inspirerande DIY-projekt och inredningsbilder, solskensbilder, matinspiration, och vardagstankar till förhoppningsvis eftertanke och/eller glädje för fler.

Och till er som nu undrar: "Ska hon blogga varje dag?" svarar jag: "Så länge det känns kul och inte stjäl alldeles för mycket tid från umgängestid med familj och vänner, så kommer jag fortsätta. Om bloggandet inte känns kul eller givande... blir nog mitt bloggande inte särskilt långvarigt". 

 bild: jupiterimages


Tänker väl också att lite av tanken med ett  bloggande är väl att regelbundet lägga upp olika inlägg/bilder/tankar (fel tanke?). Tycker personligen i alla fall att det är roligast att följa en blogg där det händer något relativt ofta, men man behöver ju inte skriva nåt exakt varje dag. Dessutom är det ibland (eller egentligen ganska ofta) minst lika intressant med en bild (en bild säger mer än tusen ord...?) och tar ju dessutom inte särskilt lång tid att lägga upp en bild med en kort kommentar.
(En annan tanke jag har är att de dagar jag är full av inspiration och har mycket tid kan jag ju göra några extra inlägg och schemalägga dem ;-) )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar