söndag 30 mars 2014

Äntligen gardiner

Jag tycker om att pyssla, måla, limma, klippa, forma, skapa... men INTE att sy! Därför har det dröjt över ett år innan vi fått upp några köksgardiner... (fast det var ju inte fult innan). Det blir dock mer ombonat med gardiner tycker jag nog. Så, fr o m ikväll så hänger det äntligen gardiner i köket och vårt sovrum.... och det tack vare min kära mor *skratt*. Hon sa: "Jag tycker ju om att sy... "
.... och jag var inte sen att fråga....


Mor lilla mor, 
vem är väl som du? :-)


Så, jag kan inte säga att jag själv tillfört så mycket i just detta inredningsprojekt... Jag köpte bara tyget (fyndade dukar på halva reapriset på indiska).... Och ikväll stod jag och pekade: "Nä... lite högre upp..." och sånt viktigt ;-).

TACK älskling för ditt tålamod

En liten för-glimt på slutresultatet :-)


Återkommer med lite fler gardinbilder framöver ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar