måndag 24 mars 2014

Det sliter i målartarmen...

Jag blir då och då sugen på att måla om nåt. Jag vill måla hela världen.... ;-)
Har haft ett par små svarvade hyllor liggandes här hemma. Två av dem har jag faktiskt gjort själv/svarvat själv... i 6:an, när det ju var obligatoriskt att testa att svarva något. Det är ju synd när saker och ting bara blir liggandes hemma för att samla damm i ett förråd, när de med lite färg kan få komma fram i ljuset och sätta färg på tillvaron. Så, fram med färgburkarna och penseln...

Tadaa... Visst blir man gla av lite färg

Ommålade små svarvade hyllor
 (får se vart jag ska hänga upp dem... köket kanske)


Hade ingen lila färg... men då är det ju bara att blanda lite andra färger. Blev ju bra :-)

Är väldigt gla och tacksam till en viss Misskittykat, också kallad Pinkfriday. LISA - du har gett mig mycke härlig inspiration! Och jag säger som du sagt: "Jag är inte heller särskilt sugen på att bo efter min ålder




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar